Hem Ekonomi Trion som satsar på personliga och vänskapliga kundrelationer

Trion som satsar på personliga och vänskapliga kundrelationer

förbi admin
0 kommentar


Brickfield AB startades 2018 av Elias Hedman, Felix Marcusson och David Ragnarsson. Brickfield är en utvecklad studio som jobbar med allt från live-sändningar till branding och konceptutveckling. I deras kundportfolio hittar vi storkunder som Caia cosmetics och Färjestad BK för att bara nämna några.




Felix Marcusson, David Ragnarsson och Elias Hedman är trion bakom Årets Unga Företagare Värmland 2022. Foto: Brickfield

Trion bakom Brickfield Elias Hedman, Felix Marcusson och David Ragnarsson utsågs i augusti till Årets Unga Företagare Värmland och har därmed tagit sig vidare till Sverigefinalen av Årets Företagare. Finalen går av stapeln den 14: oktober i Stockholms Stadshus. Vi passade på att ställa några frågor till regionfinalisterna!

-Hej och stort grattis till utmärkelsen Årets Unga Företagare! Vad var det egentligen som fick er att välja eget företagande?

-Tack, det känns riktigt kul att få representera Värmland i finalen!

-Alla vi engagerade oss tidigt ideellt under festivaler och på events och hjälpte till med marknadsföring.  Vi har haft tydliga förebilder i företagsvärlden och strax efter gymnasietiden var vi övertygade om att vi också ville skapa och utveckla något eget tillsammans.

-Vad är det ni gör på Brickfield som gör att ni sticker ut i jämförelse med andra branschkollegor?

-För oss är kundkontakten otroligt viktig, den ska vara personlig och vänskaplig. Som kund ska du alltid kunna lita på oss. Vi håller vad vi lovar och behandlar alla våra kunder med stor respekt. Vi arbetar alltid nära våra kunder för att nå bästa resultat av marknadsföringen.

-Vi är duktiga på omvärldsbevakning, vi trendspanar alltid och inspireras av hur man arbetar med liknande projekt ute i världen.

– Vilka är era främsta egenskaper som företagare?

-Vi är problemlösare, precis som alla företagare.  Att jobba med marknadsföring innebär att vi måste lära oss förstå många olika branscher. Vilka är deras utmaningar i verksamheten och ge input i diskussioner som tar deras kommunikation vidare. Det kan gälla rekrytering, internkommunikation och public relations med mera.

auf.jpg

David Ragnarsson, Elias Hedman och Felix Marcusson mottog utmärkelsen Årets Unga Företagare Värmland under den årliga hyllningslunchen på Residenset i Karlstad.

-Kan ni dela med er av något råd till den som vill vinna Årets Unga Företagare i framtiden?

-Tro på dig själv och din idé. Håller du ut till du verkligen vet om din tjänst eller produkt funkar eller är attraktiv, då har du kommit mycket längre än dom flesta.

-Tack för att ni delar med er av era erfarenheter och stort lycka till i finalen av Årets Unga Företagare Sverige! 

 

Du kanske också gillar