Nordean verkko- ja mobiilipankkissa esiintyi viime viikolla häiriöitä. Yle etsii haastatteluun henkilöitä, joilla on kokemusta pankin palveluissa ilmenneistä häiriöistä ja niiden vaikutuksista.
Monella Nordean asiakkaalla on viime viikolla ollut ongelmia verkko- ja mobiilipankkiin kirjautumisessa. Lisäksi kyseiset palvelut ovat osalla asiakkaista toimineet viime viikolla poikkeuksellisen hitaasti.
Pankkiin tehdyistä palvelunestohyökkäyksistä ja huoltotöistä aiheutuneet häiriöt vaikuttivat verkko- ja mobiilipankin toimintaan yhä viime viikonlopun aikana.
Nordean Suomen henkilöasiakasliiketoiminnan johtajalta Jani Eloranta kertoi Ylelle sunnuntaina, ettei häiriö ole kuitenkaan vaarantanut asiakkaiden tietoja tai pankissa olevia varoja.
Yle etsii haastatteluun henkilöitä, joilla on kokemusta pankin palveluissa ilmenneistä häiriöistä. Voit kertoa kokemuksistasi alla olevalla lomakkeella.