keskiviikko, 27 marraskuun

Nordean digipalveluja jo jonkin aikaa kiusanneet palvelunestohyökkäykset ovat jatkuneet.

Tällä viikolla tilanne on ollut kuitenkin selvästi parempi, ja asiakkaat ovat voineet sisäänkirjautua normaalisti, sanoi Nordean henkilöasiakasliiketoiminnasta Suomessa vastaava johtajalta Jani Eloranta sähköpostitse STT:lle.

– Asiakkaamme voivat olla varmoja siitä, että meidän parhaat asiantuntijamme tekevät töitä varmistaakseen, että palvelut ovat jatkossakin normaalisti asiakkaidemme käytössä, hän sanoi.

Digipalvelujen pulmista Nordea kertoi viime viikolla. Silloin se kertoi, että teknisten ongelmien taustalla oli kaksi erillistä mutta samaan aikaan vaikuttanutta syytä eli pankin it-järjestelmiin tehdyt huoltotyöt ja laajat palveluestohyökkäykset.

Jaa.
Exit mobile version